var rädd om er

ja vart ska jag börja... 
 
jag fick förra veckan nått konstigt med mitt öga, började se suddigt och såg knappt när jag blundade med vänster. natten kom och jag satt i soffan och sov för det sved och de kändes som att jag hade nått i mitt öga.. 
onsdagen ringde jag till vc och fick en tid vid läkaren kl 13.. åkte dit och läkaren trodde jag hade hornhinne inflammaion och ficken remiss till falun..
åkte hem efter besöket och la mig vaknade kl 15 av att telefonen ringde doktorn från falun och ville att jag skulle komma upp direkt för att träffa läkaren.. 
packade in barnen i bilen som fick hamna i ornäs hos farmor och farfar. vi åkte själva in då vi inte visste hur länge de skulle ta i falun.. 
träffade läkaren som konstaterade att jag hade fått en reva på hela hornhinnan, vet ej vart den har kommit ifrån. fick salva och ögondroppar.. så det var bara börja med salvan fem gånger om dagen och dropparna där emellan.. på fredagen fick jag hem en kallelse att återbesöket var redan på måndagen..
åkte dit i måndags och ögat har läkt... men jag ser ju lite suddigt fortfarande då jag har ansträngt de vänstra öga mer. 
Jag droppar än för att jag vill hjälpa ögat mer..
 
annars då jo studierna går bra och jag har gjort ett uppdrag och fick D på de. Väntar nu på att kunna göra det andra och följade uppdrag..Har ju bara två kurser kvar sen kan jag söka jobb som UNDERSKÖTERSKA.
på måndag och tisdag ska jag på intro på ett nytt jobb..
 
i helgen ska vi nog på folkrace och sen passa pappas katt, då pappa åker på en tripp med anne marie.. 
annars blir de väl inte så mycket mer..
 
fredagen ska vi på ikea och handla de sista till lägenheten.. ska bli skönt att allting är klart snart...
 
melwin har iaf börjat på sitt nya dagis och han trivs super bra, vill inte hem i vanlig ordning när man kommer dit.. första föräldra mötet är nästa vecka.. stora killen.. snart börjar ludwig med.
 
men snart kommer vi nog vara lite förkylda...Ludwig snorar lite...
 
 
annars är det väl inte mycket mer som hänt förutom att jag ska dela med mig av allt.. kläder och massa saker för att en annan inte kan skaffa de själv.. jag har fått de mesta till mina pojkar men då ska jag rensa och så ska hon ha saker... men de är fan mina saker.. blir så less.. inte min mening att jag ska dela med mig...  har börjat säga ifrån mer. och det har satt sina reaktioner och så. haha.. men de är mitt liv och min familj, våra saker...
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammakarins.blogg.se

Tvåbarns mamma, studerande/vikarierande inom vården.

RSS 2.0