tränings morsa

jag har blivit en tränings morsa, jag har idag varit på gymmet och tränat i 70 min..
fick med mig pernilla, en gammal klasskompis från 1-6..
det var skönt att komma igång, och jag har inte träningsvärk sen igår..
 
annars idag har vi delat ut oriflame beställningar som mamma och annika hade beställt.. 
har studerat idag med..
 
även har vi möblerat om i vardagsrummet, och det vart skitbra.. 
 
så himla skönt att komma igång med träningen och jag har förlorat ett kilo redan.. så himla skönt.. 
keep going.. 
 
imorgon ska jag ner och träna igen. även söndag med pernilla.. 
 
på lördag ska vi åka till västerås.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammakarins.blogg.se

Tvåbarns mamma, studerande/vikarierande inom vården.

RSS 2.0