Nervös

Imorgon ska jag iväg på introduktion på ett jobb här i säter, har imorgon 7-13 och torsdag 16-21... så himla skönt att komma hemifrån..
 
har även börjat köra mera, i söndags körde jag 9 mil.. så himla kul... 
ska köra imorgon med.. 
 
ska iväg och träna imorgon med, måste träna nu och måste lägga till mer styrka i passen.. sen så är de pt pass på torsdag igen om jag/vi får barnvakt åt ludwig... melwin är ju på dagis då...
 
annars mår jag väl som jag mår..måste även plugga på dom sista sakerna som jag har i medicin 1.. på måndag börjar min vård och omsorgsarbete 2, väntar på papper från skolan om hur upplägget är.. 
 
kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammakarins.blogg.se

Tvåbarns mamma, studerande/vikarierande inom vården.

RSS 2.0