känner mig dö

idag är ingen bra dag, jag känner mej helt död. har huvudvärk från helvete och mår alltmänt skit.. 
är så trött på detta liv just nu.. 
att ständigt vara i denna oro eller att gå och fundera på allting..
 
få ord kastade på sig jämt, du gör inte så och si.. 
men är du så jäkla bra då..
 
allting håller på att brista och jag går ständigt med att försöka hålla tårarna inom mig... 
känner att jag håller på att falla i en svacka igen..
vill fan vara på toppen, kunna känna mig som en bra mamma utan att känna massa problem jämt.. 
 
men det känns som de är bara jag som gör fel hela tiden.. 
jag hoppas innerligt att jag kommer fram till vad jag vill göra och inte göra...
 
men det är väl snart dags att inse faktum att detta kanske inte är hållbart..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammakarins.blogg.se

Tvåbarns mamma, studerande/vikarierande inom vården.

RSS 2.0