Coachträff 1 och pt pass.

hade vi igår, så mycket info och massa matnyttigt.. men det var skitkul..
igår besökte jag må bättre själv, skönt faktiskt... 
det känns ju att det händer nått med kroppen iaf... 
nu vill jag må bra och känna mig fin... 
och jag ska ta massa hjälp av underbara jennifer... 
 
imorgon ska vi ha första pt passet så får se vad det innebär.. 
mamma ska ha hand om ludde under tiden... :)
 
måste plugga med sista uppgiften oxå.. sen är det bara examinations uppgiften och slutprovet kvar... 
så nervös över att inte klara det... men det ska fan gå..
 
annars är livet som vanligt, är hemma och traglar.. men söker jobb och studerar.. idag gjorde vi en storstädning..
så himla skönt när de luktar rent.. 
 
snart blir det tv.. men ska skriva lite på min uppgift tänkte jag.. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammakarins.blogg.se

Tvåbarns mamma, studerande/vikarierande inom vården.

RSS 2.0