suck

Vad jag än gör, hur jag än gör blir du aldrig nöjd. 
Om jag försöker få ett jobb eller flera så är du inte nöjd. 
Att jag kommer upp i en heltid de dröjer, kanske inre får en heltid utan behöver gå på mina timmar.
Jag kan inte göra så mycket mer jag är människa precis som du. 
Pluggar arbetar och försöker va mamma men de duger inte.
Jag vet och har börjat ana att dina vänner vill att vi ska va gifta och bo ihop.. 
Jag tänker på ekonomin hela jävla tiden så jag blir galen.. 
Du är inte så perfekt heller.. 
Men de är tydligen bara jag de är fel på och jag som gör fel och inte tänker som du!! 
Blir matt. 
Vet inte vad jag ska göra för att få dig så jävla nöjd som möjligt!!!! Vad tycker du? 
Anonym
2015-10-04 @ 09:52:33

Du verkar inte må bra i din relation. Och verkar inte ha gjort på väldigt länge? Du kanske bara håller i pga ekonomin? Som ensamstående kan du få högt bostadsbidrag bla. Jag tror det är dags för en förändring, dags för dig att få må bra ♡

Svar: De kommer och går. nja de har varit jobbigt en längre tid. blundar och stannar upp när de är jobbigt.
Karin

Anonym
2015-10-04 @ 10:35:00

Är det värt de? Att gå runt och må dåligt? Har själv vart i en sån relation och det bästa jag gjorde var att ta mig ur den. Du är värd så mycket mer än att ha nån i din närhet som trycker ner dig hela tiden.

Svar: jag älskar ju honom men känner att jag inte får desamma av honom fast han säger de... jag vill ju må bra, mår bra när jag är på jobbet/skolan...eller med barnen..
Karin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammakarins.blogg.se

Tvåbarns mamma, studerande/vikarierande inom vården.

RSS 2.0